Науково-методичні матеріали



У МОН підготували нову модель оцінювання

 для перших класів

У Міністерстві освіти і науки розробили нову модель оцінювання в перших класах і надіслали її в школи, що пілотують новий Стандарт початкової освіти.

Ця модель ґрунтується на формувальному оцінюванні, що дозволяє оцінити насамперед процес навчання, а не результат (тобто кількість помилок), а також поступ кожного учня. Зокрема, за запропонованим зразком Свідоцтва досягнень учителі оцінюватимуть, як активно дитина працювала на уроці, чи була допитливою, чи добре співпрацювала з іншими тощо..
Детальніше
МОН: Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання учнів 1 класу (До листів МОН від 18.05.2018 №2.2-1250 та від 21.05.2018 № 2.2-1255) 

Коса І. Т., Задубняк Ю. А.  Нова українська школа: особливості викладання іноземної мови в перших класах у 2018-2019 н.р. 

Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2017/2018 н.р. (Витяг). Додаток до листа МОН від 09.08.2017 №1/9-436 

2017-2018 Новий рік. Нова програма. Нові реалії. 
Спікер: Любченко Олександр Сергійович, головний редактор журналу «Англійська мова та література» ВГ «Основа» 


Актуальні аспекти викладання іноземних мов в загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 н. р.             І. Т. Коса, Ю. А. Задубняк, НМЛ іноземних мов та міжнародних освітніх обмінів КЗ "КОІППО ім. В.Сухомлинського"

Рекомендації до серпневих нарад 2017/2018 н. р. Навчально-методична лабораторія іноземних мов  та міжнародних освітніх обмінів КЗ "КОІППО ім. В.Сухимлинського"


Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації та проведення контролю, заповнення сторінок журналу в умовах семестрової системи оцінювання навчальних досягнень учнів 1-11-х класів з предмету «Іноземна мова» у загальноосвітніх навчальних закладах Кіровоградської області. Додаток до листа управління освіти, науки, молоді            та           спорту облдержадміністрації від 15.05.2017 року № 01-12/437/2-34

Інтегровані змістові лінії у підручниках з англійської мови на прикладах підручників для 5 і 9 класів ЗНЗ автора О.Карп'юк. Лібра Терра.

Реалізація компетентнісного потенціалу в авторській серії підручників з англійської мови для 5-9 класів ЗНЗ автора О.Карпюк.  


Реалізація компетентнісного підходу на уроках англійської мови

 Спікер: Любченко Олександр Сергійович, головний редактор журналу «Англійська мова та література» ВГ «Основа», учитель-практик із багаторічним досвідом роботи в загальноосвітній та спеціалізованій школі, а також з досвідом викладання англійської мови як іноземної в США.
  


РЕКОМЕНДУЄМО ОЗНАЙОМИТИСЯ:

Дудіч Ганна Вікторівна, учитель англійської мови комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання «Спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І ступеня «Гармонія» - гімназія імені Тараса Шевченка – центр естетичного виховання «Контакт» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області», учитель-експерт Майкрософт, сертифікований вчитель Nearpod, PenPal Schools Global Ambassador, вчитель-новатор-2016, фіналіст міжнародного конкурсу Global Teacher Prize-2017
Виховання глобальних громадян 21-го століття через залучення до міжнародної проектної діяльності  У статті висвітлюються особливості організації різних видів мультимедійних проектів на уроках англійської мови через участь учнів у міжнародній проектній діяльності під час навчання іноземної мови.

Як школа вбиває творчість
виступ сера Кена Робінсона, міжнародного експерта в сфері освіти






КОМПЕТЕНТНІСНА ПАРАДИГМА ПОБУДОВИ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ В СУЧАСНІЙ СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ: ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ Редько В.Г. кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України 


Інтерактивні методи навчання на уроках англійської мови (Електронний ресурс)

Поради щодо розвитку критичного мислення

Education- Critical Thinking
As educators, it is our responsibility to ensure that critical thinking takes place on an ongoing basis in the classroom. This video helps define what critical thinking is and why it is an important.



How to use critical thinking in the classroom Oxford University Press ELT



Teaching Tips 3: Questions that get students     thinking  British Council | TeachingEnglish


Ideas for using flashcards Flashcards are an incredibly useful and flexible resource for teaching vocabulary. Carol Read shows some very simple, practical activities that you can use at Primary.

(Macmillan ELT Spain)


Ideas for practising grammar. How can you make more use of the grammar tables in your textbook? Roisin O'Farrell, co-author of Quest (Macmillan Publishers), shows some fun activities.


Teaching Grammar with Board Races - TEFL ESL. When your class needs a change of pace, you can practice basic language points in unusual ways. A board race, as demonstrated here, will re-energize your class. In this game students must categorize the two forms of comparative adjectives.



British Council - Teaching Speaking Techniques (John Kay) A video from British Council - John Kay talking about Teaching Speaking Techniques


Teaching Activities - British Council - BBC. A video from the British Council - BBC, about Activities


How To Teach Children English.

https://effortlessenglishclub.com/tea... (Free Text Transcript). Teach children English using these simple techniques. Your children can learn English very quickly. They can learn to speak English fluently. And YOU are the very best English teacher for them! In this Effortless English Show, AJ tells you how to teach  



Motivation For Studying English. 


https://effortlessenglishclub.com/mot... [Get the text for this video at this link] Increase your motivation to study English. Many students complain that they are bored with English. They are tired and don't want to study every day. They ask how they can increase their motivation for English.




Немає коментарів:

Дописати коментар