ДПА




ДПА з іноземних мов у 2019/2020 н.р.

Міністерство освіти у науки України надсилає для практичного використання методичні рекомендації щодо особливостей проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у 2019/2020 н.р.  (лист МОН від 03.02.2020 №1/9-64)



Лист МОН № 1/9-41 від 23.01.19 року. Методичні рекомендації щодо особливостей проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у 2018/2019 н. р.





ДПА В 9-МУ КЛАСІ: ТРЕТІЙ ПРЕДМЕТ ОБИРАТИМЕ ПЕДРАДА, АЛЕ ВОНА ПОВИННА ВРАХУВАТИ ПОБАЖАННЯ УЧНІВ – МОН ВНЕСЛО ЗМІНИ В НАКАЗ

Під час вибору третього предмета на ДПА в 9-му класі педрада школи обов’язково має враховувати побажання учнів. Це, зокрема, передбачають зміни до наказу МОН №59 «Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту». 
Так, цього року випускники 9-х класів складатимуть державну підсумкову атестацію з 3-х предметів. Перший – українська мова, другий – математика, а третій – на вибір педради закладу освіти. Ухвалюючи відповідне рішення, педрада повинна орієнтуватися на побажання учнів. Цю зміну МОН передбачило у зв’язку з численними звернення до Міністерства учнів шкіл та їхніх батьків.
«Цей вибір неодмінно має відбуватися на засадах педагогіки партнерства. Педрада не може самостійно та безапеляційно визначати третій предмет, попередньо обов’язково потрібно  запитати думку дітей та їхніх батьків. Варто вести відкритий діалог, зважати на «профільність» класу тощо», – зазначила Міністр освіти і науки Лілія Гриневич.
Обрати третій предмет можна з-поміж таких:
  • для класів, де не вивчається мова національної меншини, – біологія, всесвітня історія, географія, зарубіжна література, іноземна мова (англійська, французька, німецька, іспанська), інформатика, історія України, правознавство, українська література, фізика, хімія.
  • для класів з навчанням чи вивченням мови національної меншини – біологія, всесвітня історія, географія, література, іноземна мова (англійська, французька, німецька, іспанська), інформатика, інтегрований курс «Література», історія України, правознавство, мова національної меншини, українська література, фізика, хімія.

2019 року державну підсумкову атестацію за технологією ЗНО здаватимуть лише учні 11-х класів, а також студенти закладів вищої (коледжі та технікуми) та професійної освіти, які цього року завершуватимуть здобуття повної загальної середньої освіти. Учні 9-х класів, як і в попередні роки, здаватимуть ДПА у письмовій формі (НЕ в формі ЗНО).
Відповідне роз'яснення надало МОН 10 січня 2019 року, у зв'язку численними зверненнями учнів та їхніх батьків щодо проходження державної підсумкової атестації в формі ЗНО у 9-му класі. 
Як раніше повідомляла Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич, запуск ЗНО в 9-му класі планується до старту старшої профільної школи НУШ. За чинним календарем реформи це орієнтовно після 2026-2027 навчального року. 
Читати детальніше на сайті МОН ....
НАКАЗ МОН від 25.01.2019 №59 "Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту" 

ДПА з іноземної мови в 9-му класі
 включатиме аудіювання
Щоб учні шкіл могли заздалегідь підготуватися до аудіювання під час ЗНО з іноземної мови в 11-му класі, з цього року впроваджується аудіювання як частина ДПА з іноземної мови 
в 9-му класі. 
Про це йдеться в методичних рекомендаціях до проведення державної підсумкової 
атестації з іноземних мов у закладах загальної середньої освіти в 2018/2019 н. р. 
(лист МОН від 23.01.2019 №1/9-41).
(за матеріалами сайту https://mon.gov.ua/)
Лист МОН № 1/9-41 від 23.01.19 року. Методичні рекомендації щодо особливостей проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у 2018/2019 н. р. 
НАКАЗ МОН від 07.12.2018 року №1369 "Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації" (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 року за N 8/32979)

ДПА 2019 Англійська мова 9 клас (dpa2019-english-bogdan);

Підготовка до ДПА 2019 з Dinternal Education



Немає коментарів:

Дописати коментар